My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15105517

Payroll Specialist til international virksomhed

Academic Work søger en Payroll Specialist til vores internationale kunde. I denne rolle sikrer du gnidningsfri drift af løn, optimerer payroll-systemet og er go-to for kollegaers spørgsmål. Bliv en del af en fleksibel, dynamisk virksomhed med en flad struktur, hvor din indsats gør en forskel.

Ansøg her!

Lokation: Flere lokationer i Storkøbenhavn

Jobkategori: Økonomi / Jura / Indkøb

Omfang: Fuldtid

Startdato: Hurtigst muligt

Opgavetype: Rekruttering

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

På vegne af vores kunde søger Academic Work en Payroll specialist til deres HR team. I denne rolle vil du have ansvaret for at sikre en gnidningsfri drift ved brug af din dybe forståelse for reglerne og processerne inden for løn, ferie og barsel. Du vil være den person, kollegaerne kommer til med spørgsmål om disse emner.

Du vil få indflydelse på, hvordan vores payroll-system skal sættes op og optimeres og du vil derfor spille en afgørende rolle i systemets drift og kontinuerlige forbedring. I denne rolle vil du også tage ansvar for at identificere og løse problemer ved aktivt at undersøge årsagerne og implementere løsninger. Du skal være nysgerrig og stille spørgsmål, især hvis du ikke forstår, hvorfor systemet er opsat på en bestemt måde. Du vil tage ejerskab over dine opgaver og søge rådgivning, når det er nødvendigt.

Du bliver du en del af et mindre team som arbejder organisk og støtter hinanden. Virksomheden består af passionerede mennesker, der elsker at udvikle sig selv og deres kompetencer, hvilket skaber en inspirerende og dynamisk atmosfære. Virksomhed har en meget flad struktur, der gør vejen fra idé til handling kort. De er kendt for deres fleksibilitet overfor kunder, og denne fleksibilitet gør sig også gældende internt, så du kan tilpasse dit arbejde efter dine behov og ønsker. Hos dem er der ikke noget, der hedder "plejer". De handler hurtigt, når noget ikke virker, og du vil opleve en proaktiv kultur, hvor der er er plads til at prøve nye idéer og løsninger.

Du bliver tilbudt

  • Konkurrencedygtig lønpakke og heldbredforsikring
  • Telefon, computer og internet
  • Fleksibilitet med flere lokationer, en kontorplads og flyverpladser og mulighed for hjemmearbejde
  • Ansvar for udviklingsmuligheder af lønbehandlingsystemet
  • Dygtige kollegaer og en flad organisationsstruktur

Arbejdsopgaver

  • Lønbehandling fordelt på funktionærer, timelønnede, skiftehold. 
  • Indberetninger vedr. refusion, pension, barselsfond, skat m.v. 
  • Administration af ferie og feriepenge 
  • Rådgivning vedr. lønforhold til medarbejdere og ledere 
  • Løbende udvikling af lønbehandling

Vi søger dig som

  • God praktisk erfaring med lønbogholderi
  • Stærkt kendskab til personalejura samt god indsigt i overenskomster og lovgivning på lønområdet
  • Behersker dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt
  • Evner til at tage aktion, når fejl opstår, og ikke er bange for at stille spørgsmål
  • Har lyst til den daglige dialog med virksomhedens medarbejdere og er en teamplayer, der griber opgaverne med godt humør

Det er en fordel, hvis du har

  • Erfaring med lønbehandling i Visma

Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Forandringsorienteret
  • Ansvarlig
  • Respektfuld

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Gennem denne stilling bliver du rekrutteret direkte til vores kunde. Du kan bare læne dig tilbage, mens vi sørger for hele ansøgningsprocessen.

Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Line Munk Nielsen eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare line.nielsen@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15105517

Ansøg her!