My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15105240

Administrationsassistent søges til Celltrion

Celltrion Healthcare Denmark ApS

Er du dygtig til administration, elsker du at støtte forretningsudvikling, og vil du være med til at forme fremtiden i en innovativ biotekvirksomhed? Så leder vi lige nu efter en administrationsassistent til en deltidsrolle hos Celltrion. Søg allerede i dag, da vi kører løbende rekruttering!

Ansøg her!

Virksomhed: Celltrion Healthcare Denmark ApS

Lokation: København K

Jobkategori: HR / Kontor / Administration

Omfang: Deltid

Startdato: Så hurtigt som muligt

Opgavetype: Konsulent

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

På vegne af Celltrion Healthcare leder vi hos Academic Work efter en administrationsassistent med stærke kompetencer inden for administrativt arbejde og forretningsudvikling. Celltrion er en global leder inden for biologiske lægemidler, og du vil få mulighed for at arbejde med opgaver på tværs af de nordiske lande. Du vil blive en del af et engageret team, hvor teamwork er essentielt, samtidig med at du skal kunne arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver effektivt. Celltrion er i konstant udvikling og vægter innovation højt, hvilket betyder, at du vil få mulighed for at påvirke virksomhedens processer og arbejdsgange fra dag et. Med en fleksibel arbejdsstruktur, der tillader op til to hjemmearbejdsdage om ugen, tilbyder de derudover en dynamisk og afvekslende hverdag. Du vil i denne deltidsrolle skulle arbejde minimum 20 timer om ugen. Derudover er dette en konsulentansættelse, der som udgangspunkt er på 12 måneder med mulighed for forlængelse.

Du bliver tilbudt

  • At blive en del af en global, innovativ biotekvirksomhed præget af et højt aktivitetsniveau og et uformelt arbejdsklima.
  • Faglige udfordringer og mulighed for sparring i et stærkt fagligt miljø.
  • En foranderlig hverdag med mulighed for at arbejde fra både kontoret i København og hjemme, med op til to hjemmearbejdsdage om ugen.
  • Frihed under ansvar og fleksible arbejdstider, der giver dig mulighed for at tilpasse din arbejdsdag efter dine behov, så længe opgaverne bliver løst.
  • At spille en central rolle i administrative og forretningsudviklingsrelaterede opgaver, og muligheden for at sætte dit præg på virksomhedens processer og arbejdsgange.

Arbejdsopgaver

  • Administrativ vedligeholdelse af det danske og norske kontor, og generel støtte til forretningsudvikling i de nordiske lande
  • Assistere med forretningsrejser, herunder planlægning, booking og afregning af rejseudgifter
  • Koordinere og arkivere begivenheder, herunder oprettelse af spørgeskemaer, indsamling af yderligere materialer (bankverifikationsdokumenter, skattekort, informationer, tilbud osv.)
  • Assistere med oprettelse af juridiske enheder og licenssupport i udlandet, herunder SOP'er og kvalitetsstyringssystemer
  • Sikre, at interne procedurer følges, og understøtte implementering af serviceaftaler og andre aftaler med eksterne leverandører
  • Arbejde tæt sammen med kolleger på tværs af de nordiske lande og sikre effektiv kommunikation og samarbejde

Vi søger dig, som

  • Har praktisk erfaring med MS Office-pakken (Excel, Word, PowerPoint osv.) og kan anvende disse værktøjer til at understøtte dine daglige opgaver.
  • Har nogen erfaring med tværfagligt samarbejde, da du i denne rolle skal samarbejde effektivt med kollegaer på tværs af de nordiske lande.
  • Har stærke kommunikationsevner på både dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt.
  • Trives i en dynamisk og foranderlig hverdag, og kan tilpasse dig nye situationer og udfordringer.

Det er en fordel, hvis du har

  • Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt på norsk eller svensk.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Målrettet
  • Ordentlig
  • Ansvarlig

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work. Dette er en bemanding. Du vil derfor blive konsulent gennem Academic Work under din ansættelse. Du kan læse mere om, hvad det betyder at være konsulent gennem AW her: https://www.academicwork.dk/karriere/konsulent-hos-academic-work Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces. Disse tests er adgangsgivende for, at du kan komme videre til næste skridt, der er en telefonisk screening.

Celltrion Healthcare Denmark ApS

Celltrion Healthcare er en global leder inden for bioteknologi, der markedsfører, sælger og distribuerer biologiske lægemidler i over 120 lande. De leverer avancerede biopharmaceutical medicin, herunder verdens første biosimilar monoklonale antistof, REMSIMA. Siden 1999 har de været dedikerede til at forbedre patientadgang til avancerede terapier gennem høj kvalitet og omkostningseffektive løsninger. Deres værdier omfatter kreativitet, overholdelse af principper og en innovativ ånd. De stræber efter at være de bedste på verdensplan og skaber et miljø, hvor medarbejdernes ideer og innovation er afgørende for deres succes.

Bliv en del af Academic Work

Som konsultent hos Academic Work tilbyder vi et væld af karrieremuligheder, opbygger dit netværk og skaber værdifulde kontakter for fremtiden. Du får en Consultant Manager, som støtter og hjælper dig hele vejen

Læs mere om Academic Work
Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Mirjeta Ceraja Elmazi eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare mirjeta.elmazi@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15105240

Ansøg her!