My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15109425

Office Assistant søges til biotekvirksomhed

Er du passioneret omkring administration, og ønsker du at være med til at forme fremtiden i en innovativ biotekvirksomhed? Vi søger en struktureret og engageret Office Assistant til at støtte vores kundes team på tværs af de nordiske lande.

Ansøg her!

Lokation: København

Jobkategori: HR / Kontor / Administration

Omfang: Deltid

Startdato: Februar

Opgavetype: Konsulent

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

Academic Work søger en Office Assistant på deltid med nogen erfaring inden for administrativt arbejde til en af vores kunder. Virksomheden er en global leder inden for biologiske lægemidler, og du vil få mulighed for at arbejde med forskellige opgaver på tværs af de nordiske lande. Du vil blive en del af et engageret team, hvor teamwork er essentielt, samtidig med at du skal kunne arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver effektivt. Virksomheden er i konstant udvikling og vægter innovation højt, hvilket betyder, at du vil få mulighed for at påvirke processer og arbejdsgange fra dag ét. Med en fleksibel arbejdsstruktur, tilbydes du en dynamisk og afvekslende hverdag. I denne deltidsrolle skal du arbejde minimum 25 timer om ugen. Derudover er dette en konsulentansættelse med mulighed for forlængelse.

Du bliver tilbudt

  • At blive en del af en global og innovativ biotekvirksomhed med et højt aktivitetsniveau.
  • Faglige udfordringer og mulighed for sparring i et stærkt fagligt miljø.
  • Frihed under ansvar og fleksible arbejdstider, der giver dig mulighed for at tilpasse din arbejdsdag efter dine behov, så længe opgaverne bliver løst.
  • At spille en central rolle i administrative og forretningsudviklingsrelaterede opgaver og muligheden for at sætte dit præg på virksomhedens processer og arbejdsgange.

Arbejdsopgaver

  • Administrativ vedligeholdelse af kontoret i København og generel støtte til forretningsudvikling til kontorerne i de nordiske lande.
  • Assistere med planlægning, booking og afregning af forretningsrejser.
  • Hjælpe med arkivering og opdatering af dokumenter, som eksempelvis spørgeskemaer, tilbud og andre relevante papirer.
  • Støtte mindre opgaver relateret til interne, juridiske dokumenter og licensarbejde.
  • Sikre, at interne procedurer følges, og hjælpe med praktiske opgaver i forbindelse med samarbejde med leverandører.
  • Arbejde tæt sammen med kolleger på tværs af de nordiske lande og sikre effektiv kommunikation og samarbejde.

Vi søger dig, som

  • Har nogen erfaring med administrative opgaver.
  • Har praktisk erfaring med MS Office-pakken (Excel, Word, PowerPoint mv.) og kan anvende disse værktøjer til at understøtte dine daglige opgaver.
  • Har stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.
  • Trives i en dynamisk og foranderlig hverdag og kan tilpasse dig nye situationer og udfordringer.

Det er en fordel, hvis du

  • Kan tale et andet nordisk sprog flydende.
  • Har erfaring med tværfagligt samarbejde, da du i denne rolle skal samarbejde effektivt med kollegaer på tværs af de nordiske lande.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Målrettet
  • Ordentlig
  • Ansvarlig
  • Detaljeorienteret

Vores rekrutteringsproces

Rekrutteringsprocessen varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work. Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukkes før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi går videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene bruges til at finde det rette talent og sikre en fair proces. Disse tests er adgangsgivende for, at du kan komme videre til næste skridt, som er en telefonisk screening. OBS: Der er juleferie indtil d. 6. januar 2024. Du skal derfor ikke forvente svar på ansøgning eller at rykke videre til tests, før efter denne dato.

Bliv en del af Academic Work

Som konsultent hos Academic Work tilbyder vi et væld af karrieremuligheder, opbygger dit netværk og skaber værdifulde kontakter for fremtiden. Du får en Consultant Manager, som støtter og hjælper dig hele vejen

Læs mere om Academic Work
Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Mirjeta Ceraja Elmazi eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare mirjeta.elmazi@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15109425

Ansøg her!