My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15107285

Staffing & Recruitment Assistants

Academic Work Denmark A/S

Er du studerende og har du et forretningsorienteret mindset? Vil du arbejde på en arbejdsplads defineret af ambition, kindness and innovation? I rollen som Staffing & Recruitment Assistant (SRA) vil du spille en central rolle i at hjælpe vores kunder med at få de bedste medarbejdere, og du vil opnå en masse praktiske færdigheder inden for rekrutteringsverdenen.

Ansøg her på en anden side

Virksomhed: Academic Work Denmark A/S

Lokation: København

Jobkategori: HR / Kontor / Administration

Omfang: Deltid

Startdato: november 2024

Opgavetype: Rekruttering

Om stillingen

Academic Work (AW) er en stor aktør inden for rekrutteringsbranchen med mere end 25 års erfaring i at matche kunder med professionelle i starten af deres karriere. Vi er til stede i syv forskellige lande, og det danske team vokser!

Hos AW har vi en stærk virksomhedskultur og et stort "know how". I Danmark udnytter vi alle de fordele, der følger med at være en del af en fantastisk virksomhed med ambitionen om at være branchens leder. Med et solidt fundament, solide processer og samtidig muligheden for at være fleksibel, er det i det hurtige start-up-miljø i Danmark, du vil trives.

Vores kultur er fyldt med varme, energi, engagement, åbenhed og kammeratskab. Der er et ægte ønske om at tage udfordringer op ved at arbejde hen imod fælles og individuelle mål. Vi tror på at skabe stærke bånd og have det sjovt sammen.

Arbejdsopgaver

I stillingen som Staffing & Recruitment Assistant har du et tæt samarbejde med vores Consultant Managers, hvor jeres fælles mål er at give vores kunder de bedste kandidater og ligeså give kandidaterne den bedst mulige oplevelse. Du vil være en del af et engageret team af både Consultant Managers og Account Managers, som hver dag knokler for at skabe værdi for både vores kunder, vores kandidater og for AW.

Dine opgaver vil variere, men det er også vigtigt, at du trives i en rolle, hvor dine opgaver til tider er ensartede. Derfor er det essentielt, at du har et mindset, som forstår vigtigheden af, at du træder til der, hvor der er mest brug for dig. Med udgangspunkt i et skræddersyet onboardingprogram, vil du få en struktureret plan for din udvikling. Du vil dermed påtage dig mere og mere avancerede opgaver, da du gradvist vil erhverve mere viden.

I denne stilling vil du arbejde med hele rekrutteringsprocessen - fra annonceskrivning og frem til at en kandidat bliver tilbudt et job. Dette indebærer bl.a. følgende arbejdsopgaver:

  • Selektere ansøgning, gennemføre telefonscreeninger og på sigt eksekvere interviews
  • Arbejde administrativt; f.eks. annonceskrivning og administrativt arbejde i forbindelse med tidsrapportering
  • Løbende opdatere kandidater og kunder ift. igangværende processer
  • Lave skriftlige præsentationer af kandidater til kunder
  • Tage referencer og skrive sammenfatninger til kunder

Vi søger dig som

  • Er i gang med en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau, og har minimum tre semestre tilbage af dine studier.
  • Studerer fx Business, HR, kommunikation, eller lignende
  • Er flydende skriftlig og mundtligt i dansk og engelsk
  • Har lidt erfaring inden for salg, kundeservice, kommunikation eller lignende. Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.

Som person er du pålidelig og tager ansvar for dine opgaver. Vores dynamiske arbejdsmiljø kræver, at du er fleksibel og har evnen til at prioritere og organisere dit arbejde, selvom tempoet er højt. Du er energisk og målbevidst, og trives i et miljø, hvor du kommer til at udfordre dig selv. Du ser muligheder, når du løber ind i udfordringer, og du er glad for at påtage dig nye opgaver.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Stresstolerant
  • Målrettet
  • Ansvarlig
  • Energisk

Til dig, som vil lidt mere - velkommen til Academic Work! We reward ambition!

ANDEN INFORMATION

  • Start: November 2024
  • Omfang: 15-20 timer om ugen. Min. 2 dage om ugen. Under opstart vil der være behov for lidt mere arbejde.
  • Løn: Timeløn, fritvalg og pension
  • Placering: Rådhuspladsen 45, 5. sal, København
  • Kontaktperson: Christoffer Nyholm Nielsen, Operations Team Manager

Vi forventer, at du kan arbejde i ferieperioder (sommer/jul/påske osv.), hvor vores fuldtidsmedarbejdere har fri. Du vil dog have Fleksibilitet ift. skole og eksamen.

Vores rekrutteringsproces

Tag det første trin i ansøgningsprocessen ved at klikke på "Bliv en del af os!", derefter vil du modtage en mail med et link som kan føre dig direkte til testene for stillingen. Du kan her læse mere om vores rekrutteringsproces.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Academic Work Denmark A/S

Academic Work er et internationalt rekrutterings- og vikarbureau. Det hele startede med, at tre studerende fik en forretningsidé i 1998. Nu er vi en international virksomhed, hvor vi hver dag hjælper kandidater med deres næste skridt i karrieren. Siden starten har vi hjulpet mere end 170.000 mennesker i nyt job og samtidig forsynet vores kunder med lige så mange nye kolleger.

Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Christoffer Nyholm Nielsen eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare christoffer.nielsen@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15107285

Ansøg her på en anden side