My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15107747

IT Service Desk Agent søges til større dansk virksomhed

Er du passioneret omkring IT-support og drømmer om at blive en del af den førende leverandør af innovative kommunikations- og logistikløsninger i Norden? Så er det nu, du skal handle! Send din ansøgning i dag.

Ansøg her!

Lokation: København S

Jobkategori: Kundeservice

Omfang: Fuldtid

Startdato: Hurtigst muligt

Opgavetype: Konsulent

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

Academic Work søger en IT Service Desk-agent på vegne af vores kunde, hvor du vil blive en del af et dygtigt team på 25 professionelle, fordelt mellem København og Stockholm. Som en del af dette team vil du være den centrale kontaktperson for IT-hændelser, serviceanmodninger og bruger-support, og du vil sikre smidig drift i både administrative og produktionssystemer.

Denne fuldtidsstilling tilbyder 37 timer om ugen i kontortiden på hverdage, med skiftbaserede arbejdstider mellem kl. 06:45 – 18:00, hvilket giver fleksibilitet i din arbejdsdag. Der er tale om en 6-måneders konsulentstilling med mulighed for forlængelse, afhængig af gensidig tilfredshed, hvilket giver dig en god mulighed for at vokse sammen med teamet. Du vil være ansat som konsulent hos Academic Work.

Arbejdsopgaver

  • Yde 1st line IT-support ved at besvare Service Desk-opkald og håndtere hændelser.
  • Samarbejde med teamet for at optimere brugen af arbejdskraft og ressourcer.
  • Fungere som det centrale kontaktpunkt for brugerne ved at analysere og prioritere hændelser og eskalere dem efter behov
  • Kommunikere løsninger klart til slutbrugerne og sikre, at problemer løses med hjælp fra leverandører

Vi søger dig, som

  • Flydende i både skriftligt og mundtligt engelsk og dansk
  • Mindst 2 års erfaring i en IT-supportrolle.
  • Bred viden og erfaring med Active Directory og Azure AD, Office 365, applikationer (SharePoint, Teams, Outlook osv.), printerhåndtering og Windows-operativsystemer.
  • Kendskab til IT Service Management-værktøjer og -teknikker.
  • Stærke kundeservice- og kommunikationsevner.

Det er en fordel, hvis du har

  • Erfaring med Jira Service Management
  • Kendskab til ITIL-framework Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Serviceminded: Altid fokuseret på slutbrugerens behov.
  • Holdspiller: Teamet arbejder på tværs af to kontorer, så samarbejde er afgørende.
  • Selvstændig: Tager initiativ til at forbedre processer og nyder at arbejde i et dynamisk, socialt teammiljø.
  • Fleksibel: Komfortabel med gentagne opgaver og trives i et hurtigt bevægende og udviklende miljø.

Vores rekrutteringsproces

Rekrutteringsprocessen varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er løbende, og annoncen kan blive lukket, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi går videre til næste fase. Processen inkluderer to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rette talent til den rette stilling og sikre ligestilling, mangfoldighed og en fair proces. Referencer og straffeattest vil blive efterspurgt om du går videre i processen.

Bliv en del af Academic Work

Som konsultent hos Academic Work tilbyder vi et væld af karrieremuligheder, opbygger dit netværk og skaber værdifulde kontakter for fremtiden. Du får en Consultant Manager, som støtter og hjælper dig hele vejen

Læs mere om Academic Work
Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Line Munk Nielsen eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare line.nielsen@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15107747

Ansøg her!