My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15106295

Head of Operations søges til tech scale-up!

Er du selvkørende og struktureret, og ønsker du at blive en del af en ambitiøs international scale-up i rivende vækst? Kan du eksekvere, drive projekter og mennesker fremad, for dermed at opnå gode resultater? Hvis ja, så er dette en glimrende mulighed for dig!

Ansøg her!

Lokation: København

Jobkategori: Technology

Omfang: Fuldtid, 37 timer om ugen

Startdato: hurtigst muligt

Opgavetype: Rekruttering

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

På vegne af en af vores kunder, leder Academic Work lige nu efter virksomhedens næste Head of Operations (driftchef).

Du vil blive en del af et ambitiøst og energisk team, hvor du vil få rig mulighed for at præge din egen hverdag og videreudvikle både faglige og personlige kompetencer. Virksomheden er midt i en international markedsudvidelse af deres digitale softwareplatform, hvorfor dette er en glimrende mulighed for at arbejde med banebrydende teknologi i en virksomhed med fart på.

Du vil i rollen som Head of Operations være ansvarlig for at procesoptimere og strømline den globale drift, hvor du vil lede virksomheden driftsteam i nye internationale projekter. Du vil være ansvarlig for processerne fra A-Z, alt fra projektimplementeringen og procesoptimering og til det løbende kundeforhold/-oplevelse. Samtidig vil du have ansvaret for at vedligeholde og udbrede driften til nye sites og markeder.

Du kommer til at lede et team af tekniske account managers og kundesupportspecialister bosiddende i Skandinavien. Samtidig er det vigtigt, at du kan trives i en rolle, hvor du er også selv er ansvarlig for adskillige kunder i Norden og UK. Du trives med andre ord også med hands-on opgaver, samtidig med at du driver teamet på et højere strategisk niveau.

Afslutningsvis vil du blive en del af Executive Management Teamet, hvor du vil spille en essentiel rolle i at styrke virksomhedens ledelsesteam, og sikre kvalitet, effektivitet og samarbejde i driftsteamet og på Group-level.

Du bliver tilbudt

  • Muligheden for at blive en integreret del af en velkendt international scale-up med stort fokus på socialt velvære
  • En arbejdsplads med gode kollegaer, personalegoder samt smukke kontoromgivelser
  • En spændende og indflydelsesrig lederstilling
  • Dynamisk hverdag med udfordrende arbejdsopgaver samt et højt niveau af frihed under ansvar

Arbejdsopgaver

  • Forberede, eksekvere og følge op på nye internationale projekter, samt P&L ansvar for alle projekter
  • Daglig ledelse af teams indenfor Teknisk/Field service, kundesupport samt sikre strategisk tilpasning
  • Ansvarlig for procesoptimering, der hjælper med at skalere og strømline driften
  • Administrere og motivere teams i et internationalt miljø og sørge for, at målene bliver nået
  • Agere som Account Manager med ansvar for adskillige kunder i Norden og UK
  • Håndtere strategisk kommunikation med kunder, samt overvåge supportindsatsen
  • Definere den strategiske retning på Group-level med resten af ledelsesteamet

Vi søger dig som

  • Har minimum 3 års erfaring indenfor lignende stillinger, f.eks. Operation Manager, Projektleder, Customer Success Manager eller andet indenfor ledelse
  • Har erfaring fra tech-branchen med komplekse løsninger
  • Flair for software og naturlig interesse for teknik
  • Har energi og drive, og excellerer i kommunikation med forskellige stakeholders.
  • Har både en teknisk og kommerciel tankegang
  • Er resultatorienteret og effektiv, samt trives med at arbejde på en dynamisk arbejdsplads hvor ingen dage er ens.
  • Har stærke kommunikative evner på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.

Det er en fordel, hvis du har

  • har ledelses eller projektleder erfaring.
  • erfaring fra parkerings- eller mobilitetssektoren. Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Struktureret
  • Kommunikativ
  • Selvkørende
  • Problemløser

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Gennem denne stilling bliver du rekrutteret direkte til vores kunde. Du kan bare læne dig tilbage, mens vi sørger for hele ansøgningsprocessen.

Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Sarah De La Porte eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare sarah.porte@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15106295

Ansøg her!