
Interim HR Business Partner søges til Ecolab
Er du en passioneret HR-generalist med et overordnet kendskab til norsk ansættelsesret? Kan du se dig selv være en del af en global virksomhed, hvis mål er at gøre verden til et renere, sundere og mere sikkert sted? Hvis ja, så er denne interim-stilling som HR Business Partner hos Ecolab måske lige noget for dig.

Interim HR Business Partner søges til Ecolab
Er du en passioneret HR-generalist med et overordnet kendskab til norsk ansættelsesret? Kan du se dig selv være en del af en global virksomhed, hvis mål er at gøre verden til et renere, sundere og mere sikkert sted? Hvis ja, så er denne interim-stilling som HR Business Partner hos Ecolab måske lige noget for dig.
ECOLAB ApS
Valby, København
hurtigst muligt
Fuldtid
Konsulent
Mulighed for hjemmearbejde
Om stillingen
På vegne af Ecolab søger Academic Work lige nu en HR-generalist til at varetage et 10 måneders barselsvikariat.
Som stor international virksomhed tilbyder Ecolab løsninger og services inden for vand, hygiejne og infektionsforebyggelse. Ecolab arbejder med bæredygtighed og hjælper virksomheder med at spare vand og energi med et overordnet mål om at gøre verden til et renere, sundere og mere sikkert sted.
På verdensplan har Ecolab omkring 45.000 ansatte, hvoraf 350 personer er placeret i Danmark, Sverige, Finland og Norge. I denne stilling vil du blive en del af en mindre HR-afdeling på i alt 4 personer, hvis primære opgave er at støtte alle Ecolabs forretningsdivisioner i de 4 nordiske lande med HR-relaterede opgaver. Du vil sidde i HR afdelingen der arbejder fra Valby, som er det Nordisk Hovedkvarter. Teamet karakteriseres af et fladt hierarki, en åben, humoristisk daglig omgangstone samt en udpræget fælles "we can do it-attitude".
Dette specifikke vikariat vil have et overordnet fokus på at understøtte forretningsdivisionerne i Norge samt den Norske Country Manager og de ca. 10 managers. Det er derfor essentielt, at du har et overordnet kendskab til norsk ansættelsesret, så du hurtigt kan sætte dig ind i eventuelle problematikker og kan assistere dine kolleger i at tage de rette beslutninger.
Du bliver tilbudt
- At blive en del af en international virksomhed, som er førende inden for sit område.
- Såvel faglig som professionel udvikling.
- Yderst kompetente kolleger samt et socialt og humoristisk arbejdsmiljø.
- En stilling der berører mange forskellige industrier og arbejdsområder.
- Fleksibilitet så dit arbejde kan hænge sammen med dit privatliv.
- God kantineordning.
- Et velplanlagt onboardingforløb.
I denne stilling vil du være ansat gennem Academic Work Danmark, men vil have din dagligdag hos Ecolab. Du vil være ansat på en midlertidig kontrakt, der som udgangspunkt varer 10 måneder, alt afhængig af hvornår du har mulighed for at starte.
*BEMÆRK: Grundet den snarlige påskeferie, regner vi med at du vil få feedback på din ansøgning når vi kommer ind på den anden side af ferien. Hvis du går videre er første step at du bliver sendt to tests. *
Arbejdsopgaver
Som HR Business Partner vil dine arbejdsopgaver spænde bredt. Du vil som tidligere beskrevet have et overordnet ansvar for at støtte den norske afdeling og de dertilhørende managers med diverse HR-relaterede opgaver. Du vil bruge din faglige viden og dine personlige egenskaber til at hjælpe dem bedst muligt, så diverse udfordringer og projekter håndteres på bedst mulig vis. Nogle af dine arbejdsopgaver vil bl.a. omhandle at:
- Yde støtte til forskellige ledere og gruppeenheder ift. udvikling og implementering af forskellige HR-relaterede opgaver.
- Administrere kerneområder inden for HR og diverse administrative opgaver heraf.
- Samarbejde med afdelingsledere ifm. analyse af medarbejderes performance i virksomhedens HR-system (Workday).
- Overholde love og regler samt holde sig opdateret på ændringer inden for det arbejdsretlige område (primært de norske regler).
- Spille en central rolle i rekrutteringsindsatser på tværs af organisationen.
- udvikle og eksekvere på diverse talentudviklingsindsatser.
Vi søger dig, som
- Har erhvervserfaring inden for HR-området.
- Har et overordnet kendskab til norsk arbejdsret.
- Behersker enten dansk eller norsk - både på skrift og i tale.
- Taler og skriver engelsk på professionelt niveau.
- Har en generel interesse i at lære forretningen at kende.
Det er en fordel, dog ikke et krav, hvis du har
- En relevant uddannelse såsom HRM.
Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.
For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:
- Social
- Ansvarlig
- Energisk
- Intellektuelt nysgerrig
Vores rekrutteringsproces
Rekrutteringsprocessen varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.
Vores udvælgelsesproces er løbende, og annoncen kan blive lukket, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi går videre til næste fase. Processen inkluderer to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rette talent til den rette stilling og sikre ligestilling, mangfoldighed og en fair proces.
ECOLAB ApS
Ecolab arbejder med løsninger og services inden for vand, hygiejne og infektionsforebyggelse. Deres mål er at gøre verden renere, sundere og mere sikker ved at beskytte mennesker og vigtige ressourcer. De hjælper virksomheder med at spare vand og energi gennem deres Ecolab Water for Climate™-program.
Derudover tilbyder de effektive rengøringsløsninger, som Ecolab® ReadyDose™, der er designet til mindre lokationer. Ecolab arbejder også med at optimere hygiejnepraksis for at forhindre spredning af infektioner. De samarbejder med kunder for at forbedre deres forretningsresultater, samtidig med at de reducerer miljøpåvirkningen.
Har du spørgsmål til stillingen?
Christoffer Nyholm Nielsen eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare christoffer.nielsen@academicwork.dk. Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: PB1OXR