
IT Service Desk Agent søges til Postnord
Er du passioneret omkring IT-support, og drømmer du om at blive en del af den førende leverandør af innovative kommunikations- og logistikløsninger i Norden? Så er det nu, du skal sende din ansøgning, da vi kører løbende rekruttering!

IT Service Desk Agent søges til Postnord
Er du passioneret omkring IT-support, og drømmer du om at blive en del af den førende leverandør af innovative kommunikations- og logistikløsninger i Norden? Så er det nu, du skal sende din ansøgning, da vi kører løbende rekruttering!
København, 2300
Senest 2. juni 2025
Fuldtid
Konsulent
Om stillingen
Academic Work søger en IT Service Desk Agent på vegne af vores kunde, hvor du vil blive en del af et dygtigt team på 26 professionelle, fordelt mellem København og Stockholm. Som en del af dette team vil du være den centrale kontaktperson for IT-hændelser, serviceanmodninger og brugersupport, og du vil skulle sikre smidig drift i både administrative- og produktionssystemer.
Denne fuldtidsstilling tilbyder 37 timer om ugen i kontortiden på hverdage, med skiftbaserede arbejdstider mellem kl. 06:45 – 18:00, hvilket giver fleksibilitet i din arbejdsdag. Der er tale om en 6-måneders konsulentstilling med mulighed for forlængelse, afhængig af gensidig tilfredshed, hvilket giver dig en god mulighed for at vokse sammen med teamet. Du vil være ansat som konsulent hos Academic Work.
Arbejdsopgaver
- Modtagelse og håndtering af opkald til Service Desk
- Yde 1. linje support til brugere
- Være Single Point of Contact for brugeren
- Analysere hændelser, vurdere prioritet og eskalere korrekt
- Verificere løsninger fra leverandører og formidle dem til brugeren
- Samarbejde med kolleger for effektiv opgaveløsning
Vi søger dig, som
- Behersker engelsk og dansk på højt niveau, både på skrift og i tale.
- Har god erfaring fra en IT-supportrolle og motiveres af denne type arbejde.
- Har bred viden og erfaring med Active Directory og Azure AD, Office 365, applikationer (SharePoint, Teams, Outlook osv.), printerhåndtering og Windows-operativsystemer.
- Har kendskab til IT Service Management-værktøjer og -teknikker.
- Har stærke kundeservice- og kommunikationsevner.
Det er en fordel, hvis du har
- Erfaring med Jira Service Management
- Kendskab til ITIL-framework
Viden kan opnås gennem uddannelse, erfaring eller være selvlært.
For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:
- Støttende
- Stabil
- Ansvarlig
- Respektfuld
Vores rekrutteringsproces
Rekrutteringsprocessen varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.
Vores udvælgelsesproces er løbende, og annoncen kan blive lukket, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi går videre til næste fase. Processen inkluderer to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rette talent til den rette stilling og sikre ligestilling, mangfoldighed og en fair proces. Du vil skulle fremvise en ren straffeattest og kunne fremsende to referencer.
OBS: Grundet påskeferie kan svartiden være længere!
Har du spørgsmål til stillingen?
Line Munk Nielsen eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare line.nielsen@academicwork.dk. Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: I0VS2U